… slušelo by se k uvedeným fotkám zakázkové stavby na rámové sadě SW Crux napsat, pozdě ale přece :), nicméně naše vytíženost v posledních měsících byla dost enormní a nebyl čas se kolikrát ani nadechnout 🙁 .. ano,tyto fotky ze začátku února nejsou vzhledem ke konci května moc aktuální ale tahle zakázkova za to určitě stojí i nyní…nebudeme proto přeci čekat na podzim, až bude zase pochmurno :). Díky za pochopení a hezký zbytek neděle. Cuba Libre
Tak tento díl pro dnešek nazývejme „posed“! Proč? To se za chvíli dovíte …Kolo z KOLOKRÁMu – věc na našich stránkách často vídaná 😃, tak dnes teda taky.… a tady už si pozornější všímají, že to tentokrát ale bude něco malinko jinýho. Tohle asi nebude aerodynamická střela na silniční dovádění …Co se nám dále podaří z nabízené fotodokumentace zjistit, milý Watsone? Ptal by se asi Sherlock Holmes. Zatím celkem běžné – na trhu dostupné, funkční a cenově přijatelné komponenty – Sh/Ultegra „v elektrice“ – asi to bude bicykl, neníliž pravda?Zapište si, Watsone, bude tam více kumpánů. Tady vidím Mavic z Francie, … to předchozí bylo z Japonska, máte to?A tady?! Neklamná známka toho, že jsou v tom namočeni i američané!!! A hned Specialized! Sežeňte mi o nich nějaké informace u Nicka Cartera.No ano! Už mi začíná svítat! Tohle bude nebezpečný protivník! Ten se jen tak před něčím nezastaví!A je to tady v celé kráse, už jsme tu hádanku rozkryli! Je to cyklokrosovej CRUX s dvoupřevodníkem(!) – což je věc dnes pomalu nevídaná 😃!Vidíte? Jak symbolické! Členité, kamenité cesty, voda, jistě i bláto, … brr! 😃 Zákazník nám dal jasné zadání: „… chci SW Cruxe, elektrickou Ultegru s dvěma plackama…!“ Dnes se už nepočítá s tím, že by to někdo do terénu požadoval a byl tedy problém, tam ten smyk „naroubovat“ i s přívodem elektrické energie :)). Dále s MTB provedením kol Crossmax od Mavicu a plášti v rozměru 40mm – jak nakonec sám dodal: „… jsem trochu těžkotonážní a potřebuji pevný a odolný stroj do lesa, když už jsem ten hajnej!“ 😃 Jenom ten držák na flintu jsme vhodnej nesehnali. Musí tedy zatím klasicky na řemen přes ramenoPokud by u brokovnice zkrátil laufy, možná by se sem vešla … 😃No, bude to holt stroj do nepohody, ale určitě i pro radost…Snad budou v lese ty kotouče tišší, než klasický ráfkový … aby se zvířátka neplašila (a sem tam nějaké ty páry, co i zašly do houští zaskotačit … 😃)Jo, ono to půjde i s tou malou nadváhou. Když je bude udržovat v čistotě, budou tiše a účinně fungovat.Co může čekat jezdce v lese? Hlína, písek, kameny, jehličí, kořeny(třeba i mokré), mech, listí, … tak na tohle všechno jsou připraveny tyhle gumy.Tak nyní snad má Robátko svého jelena Větrníka připraveného a bude na něm lítat spokojeně po lese a prohánět zvěř – hajný je lesa pán, … je cyklisty a zvěří milovááán! 😃