Lightweight Urgestalt

První foto – a co to tady máme? Podle názvu WEGWEISER/směrník, ukazatel cesty to vypadá na staré známé LIGHTWEIGHTY …

První foto - a co to tady máme? Podle názvu WEGWEISER/směrník, ukazatel cesty to vypadá na staré známé LIGHTWEIGHTY ...

První foto – a co to tady máme? Podle názvu WEGWEISER/směrník, ukazatel cesty to vypadá na staré známé LIGHTWEIGHTY …

... ale protentokrát obuté nikoli do CONTI, ale máme tady gumy až zpoza oceánu ...

… ale protentokrát obuté nikoli do CONTI, ale máme tady gumy až zpoza oceánu …

... elektrická DURA-ACE, to už taky známe ...

… elektrická DURA-ACE, to už taky známe …

... podle pohledu dopředu je vidět, že sada je použitá kompletní, tedy žádné kombinace, třeba s jinými klikami, tady nebudou, jenže pořád nevidíme, na čem je to vlastně "navěšený"!? Budeme hádat?

… podle pohledu dopředu je vidět, že sada je použitá kompletní, tedy žádné kombinace, třeba s jinými klikami, tady nebudou, jenže pořád nevidíme, na čem je to vlastně „navěšený“!? Budeme hádat?

Tak nemusíme - máme ho tady, už na očích. Lightweight URGESTALT. Překladač hlásí, že URGESTALT = archetyp. Něco na tom možná bude. Když přejedete očima po stavbě, tak vidíte, že nic nevidíte ;-). Přesněji, nevidíte tady žádné výstřelky, žádné tvary, které jsou dílem designéra nebo konstruktéra a jeho pomocníka počítače, ... nic. Jenom strohé, klasické tvarování, tak jak ho už pamatujeme od nepaměti. Možná je to tedy do toho názvu "zakódováno". Když je kvalitní materiál, nic moc se už dalšího vymýšlet ani nemusí - chce to už jenom kvalitního jezdce a kvalitní finanční zázemí ... :-D.

Tak nemusíme – máme ho tady, už na očích. Lightweight URGESTALT. Překladač hlásí, že URGESTALT = archetyp. Něco na tom možná bude. Když přejedete očima po stavbě, tak vidíte, že nic nevidíte ;-). Přesněji, nevidíte tady žádné výstřelky, žádné tvary, které jsou dílem designéra nebo konstruktéra a jeho pomocníka počítače, … nic. Jenom strohé, klasické tvarování, tak jak ho už pamatujeme od nepaměti. Možná je to tedy do toho názvu „zakódováno“. Když je kvalitní materiál, nic moc se už dalšího vymýšlet ani nemusí – chce to už jenom kvalitního jezdce a kvalitní finanční zázemí … :-D.

Na představci je vidět logo spřátelených "karbonářů" od AX Lightnes - pevné, lehké, pěkné, "dražší", karbonové komponenty.

Na představci je vidět logo spřátelených „karbonářů“ od AX Lightnes – pevné, lehké, pěkné, „dražší“, karbonové komponenty.

Už na první pohled tvary "koltů" krásně souzní s kompozicí rámu - jako kdyby se vše tvořilo najednou na jednom místě ... ucelený, uhlazený komplet jakoby z "jednoho vrhu" ;-).

Už na první pohled tvary „koltů“ krásně souzní s kompozicí rámu – jako kdyby se vše tvořilo najednou na jednom místě … ucelený, uhlazený komplet jakoby z „jednoho vrhu“ ;-).

Kotouče, pevné osy, dráty/upečené "tkaničky" výpletu LW, ... tady žádné překvapení. Jen opět důkaz toho, že to k sobě všechno pěkně pasuje (a funguje!)

Kotouče, pevné osy, dráty/upečené „tkaničky“ výpletu LW, … tady žádné překvapení. Jen opět důkaz toho, že to k sobě všechno pěkně pasuje (a funguje!)

Tak si ty tvary na sluníčku, prohlížejte s námi :) ...

Tak si ty tvary na sluníčku, prohlížejte s námi :)

Jednoho by napadlo, že už existuje nejen bezdrátové řazení, ale snad i "bezhadičkové" ;-) hydraulické brzdy - dáte el. impulz, topné tělísko ohřeje olej, ten se rozpíná a brzda brzdí! ;-) Tak to zatím ještě ne. To si jenom konstruktéři umí poradit se zakomponováním potřebného propojení páka/brzda do stavby rámu.

Jednoho by napadlo, že už existuje nejen bezdrátové řazení, ale snad i „bezhadičkové“ 😉 hydraulické brzdy – dáte el. impulz, topné tělísko ohřeje olej, ten se rozpíná a brzda brzdí! 😉 Tak to zatím ještě ne. To si jenom konstruktéři umí poradit se zakomponováním potřebného propojení páka/brzda do stavby rámu.

Tvary košíků připomínají dráhy elektronů okolo atomového jádra ...

Tvary košíků připomínají dráhy elektronů okolo atomového jádra …

... i ta naše lebka to se zalíbením pozoruje.

… i ta naše lebka to se zalíbením pozoruje.

Řazení řadí, řetěz lehce běží, kola se točí, ... klakson troubí, stěrače stírají :-D A dokud ještě to sluníčko svítí, je radost si s takovým strojem vyrazit!

Řazení řadí, řetěz lehce běží, kola se točí, … klakson troubí, stěrače stírají 😀 A dokud ještě to sluníčko svítí, je radost si s takovým strojem vyrazit!

Wegweiser nám tedy ukazuje směr - v tomhle případě dokola! Pořád dokola!;-) Tak ať se tedy ta kola točí!

Wegweiser nám tedy ukazuje směr – v tomhle případě dokola! Pořád dokola!;-) Tak ať se tedy ta kola točí!

... to je jasný! Je to "lehká váha".

… to je jasný! Je to „lehká váha“.

Tohle už spolehlivě podepře i trochu těžší váhu. ;-)

Tohle už spolehlivě podepře i trochu těžší váhu. 😉

To je co?! Krásná funkční, spolehlivá, prastará, klasická objímka - co víc si cyklista může přát, než aby mu sedlovka spolehlivě a jednoduše pěkně držela ustálenou pozici pod zadnicí! Některé současné pokusy o uchycení neodbytně připomínají metodu "slepých uliček" ... :-D

To je co?! Krásná funkční, spolehlivá, prastará, klasická objímka – co víc si cyklista může přát, než aby mu sedlovka spolehlivě a jednoduše pěkně držela ustálenou pozici pod zadnicí! Některé současné pokusy o uchycení neodbytně připomínají metodu „slepých uliček“ … 😀

Tak ať majitele ten "archetyp" řádně sveze vstříc novým zážitkům! Děkujeme!

Tak ať majitele ten „archetyp“ řádně sveze vstříc novým zážitkům! Děkujeme!

Napsat komentář