Killer SLR Disc super lightweight

Danilo píše: “ můj první, super lehký rám, ale přitom s vyjímečnou tuhostí. Rám je vyvážený pro kvalitu jízdy (jak si máme tohle přeložit fakt nevím :))? Optimalizovali jsme proces pokládání karbonových vláken, abychom dosáhli co nejlehčí váhy při zachování maximální pevnosti (to taky píšou vždycky všichni)… tak uvidíme sami v testu, uvedený rám jsme objednali na sklad :)! … dnes už všechna ta povídání okolo výroby čehokoliv nemůžeme moc brát vážně (bohužel) – všechno je nej, super propočítané, vyladěné, až na to, že se zapomíná, že se to taky používá … :-D. Tak si s tím moc nelámejme hlavu. Lidi to rádi slyší/čtou a někteří tomu ještě věří – což je obchodně dobře :). V reálu je ta kvalita opravdu ale hodně vysoko oproti tomu, co ještě pamatujeme před pár lety.

Danilo Di Luca vždy byl a stále je impulsivní, činorodý, neúnavný nápaditý člověk ...
Danilo Di Luca vždy byl a stále je impulsivní, činorodý, neúnavný nápaditý člověk …
... tak, jak se vždy choval na závodních tratích, nás i dnes neustále překvapuje svými realizovanými nápady ...
… tak, jak se vždy choval na závodních tratích, nás i dnes neustále překvapuje svými realizovanými nápady …
... v oblasti stavby rámů silničních speciálů - jak pro závody, tak pro čistou radost. Radost z jízdy na něčem "extra" ... na Danila můžete mít názor jakýkoliv, ale jedno mu nelze upřít - v době, kdy se obvykle pohyboval na špici závodního peletonu se choval (ať už dovoleně nebo nedovoleně) úplně stejně, jako všichni ostatní v tom daném období - nechť si to každý přebere podle svého ...
… v oblasti stavby rámů silničních speciálů – jak pro závody, tak pro čistou radost. Radost z jízdy na něčem „extra“ … na Danila můžete mít názor jakýkoliv, ale jedno mu nelze upřít – v době, kdy se obvykle pohyboval na špici závodního peletonu se choval (ať už dovoleně nebo nedovoleně) úplně stejně, jako všichni ostatní v tom daném období – nechť si to každý přebere podle svého …